Mityba – 80% rezultato

Daugelis trenerių ir mokslininkų sutaria – nesvarbu, kokiu tikslu sportuojate – ar siekdami numesti svorio, ar sutvirtėti, ar padidinti raumenų manę, ar dėl sveikatinimo – mityba sudaro net 80 proc. rezultato, likę 20 proc. – sportas ir poilsis. Mes dar papildysime – tai sudaro 80 proc. ne tik sporto rezultatų, bet ir geros savijautos. Tik pradėję sportuoti žmonės dažnai pradeda vaikytis įvairių mitybos “madų” ir dietų, kurios žada įspūdingus ir greitus rezultatus – tokios kaip monodieta, baltyminė dieta, keto dieta ir pan. Tačiau iškart įspėjame – visos šios “madingos dietos” suteikia tik trumpalaikį rezultatą, tačiau neturi nieko bendro su sveika mityba. Rezultatas dažniausiai matomas tik svarstyklėse, kadangi svoris nukrenta skysčių ir raumenų sąskaita. To pasekoje iškyla labai didelė rizika sulaukit vadinamo “jo-jo” efekto, kada nukritę kilogramai grįžta atgal, tik šį kartą – jau riebalų pavidalu.

Mitybos planas

Visų pirma norime atkreipti jūsų dėmesį – sveikas maistas nėra prėskas ir beskonis. KOPA sukurs individualų sveikos mitybos planą, atsižvelgiant į jūsų poreikius, pomėgius ir gyvenimo ritmą. Mūsų planas ne tik padės pasiekti jūsų užsibrėžtų tikslų, bet ir išmokys  sveikos mitybos įpročių, kad ateityje galėtumėte intuityviai sveikai valgyti. Negana to, su KOPA išmoksite valgyti mėgiamus patiekalus, tiesiog sveikiau. Mitybos Planą sudaro pagal jūsų pomėgius ir gyvenimo ritmą sudaryta pusryčių, pietų, vakarienės ir užkandžių rekomendacija, su receptais ir patarimais.

Skanu

Sveikai maitintis – nereiškia valgyti prėską ir beskonį maistą. Sveikas maistas tikrai gali būti skoningas ir sultingas. Jums taip pat nereikės atsisakyti ir desertų.

Sotu

Daug kas galvoja, jog sveikai maitintis – tai mažai valgyti. Tai – absoliutus mitas. Nemažai žmonių net nustemba, kad pradėjus sveikai maitintis tenka suvalgyti gerokai daugiau maisto, negu įprastai.

Greita

Visi žinome, jog namie gamintas maistas – pats geriausias ir sveikiausias. Tačiau mes, kaip ir jūs, nenorime praleisti pusės dienos virtuvėje. Todėl mūsų visi receptai yra greiti ir lengvai paruošiami.

Nelauk – užsisakyk

Nėra ko laukti – užsakykite individualų mitybos planą jau dabar. Žemiau rasite anketą, kurią užpildžius turėsime visą reikiamą informaciją, reikalingą individualaus mitybos plano paruošimui.

Individualaus mitybos plano paruošimo kaina:

35,00 Eur

Į šią kainą įeina:

  • 7 skirtingi pusryčių receptai
  • 7 skirtingi pietų receptai
  • 7 skirtingi vakarienės receptai
  • 10 skirtingų užkandžių
  • Neribotos konsultacijos

Mūsų paruoštas individualus mitybos plano receptaiparuošti taip, kad atitiktų visus kiekius, kiek jums reikia suvalgyti vieno valgymo metu. KOPA individualus mitybos planas yra išskirtinis tuo, jog jame nėra numatyta kokį patiekalą būtinai kokią dieną reikia valgyti. Priešingai – viskas padaryta „mix and match“ principu, kada jūs galėsite išsirinkti iš valgių sąrašo tai, ką norite tą dieną valgyti.

Mitybos plano sudarymo anketa

Užpildykite anketą, taip mes turėsime visą reikalingą informaciją jūsų individualaus mitybos plano sudarymui. Tik gavę jūsų užklausą, susisieksime dėl tolimesnio mitybos plano ruošimo proceso.

Įrašykite savo vardą ir pavardę
Įrašykite savo elektroninio pašto adresą
Įrašykite savo amžių (skaičiais)
Įrašykite savo ūgį (centimetrais)
Įrašykite savo svorį (kilogramais)
Jei taip, įrašykite kokiems produktams.
Parašykite, kokiu laiku pabundate.
Parašykite, kokiu laiku einate miegoti.
Parašykite, kiek laiko trunka jūsų darbo diena.
Parašykite, ar tai sunkus fizinis darbas, sėdimas, stovimas darbas ir pan.
Parašykite, ar turite galimybę pietauti/užkandžiauti darbo metu ar per pertraukėles.
Įrašykite valandas.
Įrašykite valandas.
Įrašykite valandas.
Įrašykite valandas ir kartus. Skaičiuojame ir pačius mažiausius užkandžius.
Įrašykite kiek kartų geriate kavą per dieną. Taip pat, jeigu yra galimybė, parašykite, kokiu laiku ją geriate.
Parašykite, kiek maždaug suvartojate cukraus per dieną. Galite rašyti šaukšteliais, gramais ir pan. Jeigu sunku apskaičiuoti, parašykite kiek cukraus dedate į kavą/arbatą ir kiek ir kokių desertų su cukrumi vidutiniškai suvalgote dienos metu.
Parašykite, kiek vidutiniškai suvalgote duonos riekelių per dieną, ir kokią duoną valgote.
Parašykite savo mėgstamiausius patiekalus, valgius ir produktus.
Parašykite savo nemėgstamiausius patiekalus, valgius ir produktus.
Parašykite kokio maisto/gėrimo neapsieina nei viena jūsų diena.