TRENIRUOTĖS DARBO VIETOJE

„Nieko neveikti – pasibaisėtinai sunkus darbas.“ – O. Vaildas.

Aktyvumo svarba

Turbūt jums bus nenaujiena faktas, jog žmogus vidutiniškai darbo vietoje praleidžia apie 60 proc. savo aktyvaus dienos laiko. Kaip teigia mokslininkai (bet turbūt visi ir taip žinome), jog ilgas sėdėjimas, mažas aktyvumas, nepatogūs ir priverstiniai judesiai yra reikšmingi daugelio ligų rizikos veiksniai. Būtent todėl yra svarbu daryti pertraukėles ir stengtis išlikti kuo aktyvesniu ir darbo metu. Sėdimas darbas prie kompiuterio yra viena agrindinių nugaros ir riešų skausmų priežastis.

Sporto darbe nauda

Yra nemažai pratimų, galinčių padėti išlaikyti taisyklingą laikyseną ir lankstumą. Sportas darbo vietoje padeda išlaikyti taisyklingą laikyseną, lankstumą, išsaugo kaulų ir raumenų sistemų gerą būklę. Taip pat sporto pagalba atsikratysite ne tik sėdėjimo sukeltų nugaros skausmų bet ir riešų skausmo, kas yra labai dažna ilgo darbo kompiuteriu priežastis. Negana to, mokslo tyrimai rodo, jog įgyvendinant sveikatos stiprinimo programas galima pailginti žmonių darbingą amžių, sumažinti darbuotojų sergamumą, padidinti motyvaciją ir pasitenkinimą darbu bei darbo našumą ir taip sumažinti ekonominę naštą darbdaviams.

Kontaktinė forma

Įrašykite savo vardą
įrašykite savo el. pašto adresą
Laisva forma paašykite savo norimą žinutę arba išsirinkite norimą užsakyti planą žemiau esančiame laukelyje
Pasirinkite jus dominančią paslaugą ir mes pateiksime visą informaciją apie užsakymą elektroniniu paštu.
Jeigu turite, įrašykite nuolaidos kodą (neprivaloma)